Ali Güven - Yolcu (klip)

 
31,925 kez izlendi
36 yorum aldı
5 kez favorilere eklendi
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
saneb
saneb | 4 yıl 4 ay önce
4+1-1
bu sarkı benı bıtırıyorrrrrrrrrrrrr.....!!1
sevdamasalim
sevdamasalim | 5 yıl 5 ay önce
3+1-1
beni 12 yaşıma götürdün sağl be abi... ah ah ne günlerdi yahu...ben tekrar çocuk olmak istiorum:( insanlar ve hayat çok acımasız:( herkes pislik olmuş çıkmış...
sevinç699
sevinç699 | 5 yıl 11 ay önce
16+1-1
şarkı çok hoşuma gidiyor acaip güzell
hünkarım
hünkarım | 5 yıl 11 ay önce
7+1-1
valla süper
furkanım
furkanım | 5 yıl 11 ay önce
5+1-1
-*pastacı çok anlamlı bir şarkı helal olsun
furkanım
furkanım | 5 yıl 11 ay önce
5+1-1
güzel şarkı herzaman dinliyorum
osman046
osman046 | 6 yıl önce
7+1-1
abii süperr bi parça beni eski gülere götürüyorr
SeMrASeFa
SeMrASeFa | 6 yıl önce
1+1-1
şarkı süper söleyen çOoOK itici hiç tipine bakmadan dinliyorum :D
selinerdoğan
selinerdoğan | 4 yıl 9 ay önce
2+1-1
söyleyenin itici olup olmadığına sen mi karar veriyosun ?? Görecelilik diye bişey var !!
SeMrASeFa
SeMrASeFa | 4 yıl 9 ay önce
-2+1-1
tmm işte benim o göreceLik kavramıma uygun değil bu adam ! sen kimsin lan?
casterprenses
casterprenses | 6 yıl 8 ay önce
7+1-1
çok nostaljik bir şarkı:)
vetmuh
vetmuh | 6 yıl 9 ay önce
-5+1-1
bu adama hiç isinamadim
1234Sonraki