Anakonda timsahı öldürüyor

 
121,077 kez izlendi
11 yorum aldı
5 kez favorilere eklendi
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
gokmen23
gokmen23 | 5 yıl 7 ay önce
2+1-1
acaba anakondanın gözyaşı varmı?
kaanaona
kaanaona | 5 yıl 11 ay önce
-2+1-1
burada yilan tımsahı oldurme mevsusu yok anakonda dıyo dıkkatınızı cekerım.. oldurdugu tuıpsah kucuktu bu yılan 4 agırlıktakı bı tımsahı oldurur ama bayagı bı sorluk cekerek oldurur... pıton anakonda ve boga yılanı tımsahları oldurme gucune sahıp yılanlardır.....
kaanaona
kaanaona | 5 yıl 11 ay önce
1+1-1
tabı bu yılanların ve tımsahların buyuklugunede bakmak lazım eşıt agırlıkta olurarsa kıyasıya mucadele olur
Sauron
Sauron | 6 yıl 5 ay önce
0+1-1
yaw bi yılan bi timsahı öldürdü diye diğer bütün yılanlarında böle olduğunumu düşünüyosunuz her timsah aynı güçtemi ?
zorlakayit
zorlakayit | 6 yıl 5 ay önce
3+1-1
çüş lan nasıl öldürüyo timsahıı
ömerevren
ömerevren | 7 yıl 4 ay önce
1+1-1
Böylelikle kimin daha güçlü olduğu anlaşılmış oldu :))
gokmen23
gokmen23 | 5 yıl 7 ay önce
1+1-1
timsah daha yavru.Sıkıyorsa eşit güçtekini öldürsün.görelim.
duru_kan
duru_kan | 7 yıl 4 ay önce
6+1-1
çok korkunç
can_canım
can_canım | 7 yıl 4 ay önce
1+1-1
ıyyykk çok iğrençç
hasretimsin21
hasretimsin21 | 7 yıl 4 ay önce
2+1-1
Adam ne diyo birde onu anlasak süper olucak :)
tolgaygun
tolgaygun | 7 yıl 4 ay önce
0+1-1
Gerçekten kötü bir ölüm şekli tabi ayrıca piton için farklı bir ziyafete dönüşmüş olmasını işin için katmıyorum!!!!!