Angelina Jolie--Antonio Banderas

 
75,620 kez izlendi
0 yorum aldı
11 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
25
kişi beğendi
Beğendim
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
kontez
kontez | 2 yıl 5 ay önce
0+1-1
arkadaslar bu sarkı kime ait?Yardımcı olurmusunuz?Saygılar..
mustafaadmir
mustafaadmir | 4 yıl 8 ay önce
4+1-1
bu filmi iki kez izledim.harika bir aşk filmi.aşkın gözü kördür derler ya,bu filmde onu görebilirsiniz.
ti-bag
ti-bag | 4 yıl 8 ay önce
2+1-1
böyle bi kadın daha gelmez,iyi davranın kadına...
psjkddhfjshagf
psjkddhfjshagf | 4 yıl 11 ay önce
4+1-1
günahkar filminde antonio benderas ona neler yapıyo biliyomusunuz yani bu vidioda aralarda var ama 18 yaşından küçükler izlemsin diyorum
psjkddhfjshagf
psjkddhfjshagf | 4 yıl 11 ay önce
-1+1-1
angelina jolie bide lezbiyenmiş biliyomusunuz.
azgınlar
azgınlar | 5 yıl 1 ay önce
1+1-1
süper ya
lavender
lavender | 5 yıl 5 ay önce
5+1-1
ya arkadaşlar bu şarkıyı kim söylüyo bilen warsa yazarsa sewinirim
09lost
09lost | 4 yıl 1 ay önce
2+1-1
bu mata hari bosno hersek
salyamizic
salyamizic | 5 yıl 6 ay önce
0+1-1
günahkar filminde banderas jolie ye neler yapıyor bilirmisiniz???? izlemeyen varsa kaçırmasın
delikaan
delikaan | 5 yıl 8 ay önce
3+1-1
hande ataizinin eline su dökemez beyler yerli malına yönelin lütfen
ozan26
ozan26 | 5 yıl 10 ay önce
-1+1-1
ah angelina ahhhhhhhh
12Sonraki