Aref Ghafouri - Bu da "KADER"in Sırrı!

 
30,925 kez izlendi
0 yorum aldı
3 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
29
kişi beğendi
Beğendim
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
KeShACuLLeN
KeShACuLLeN | 3 yıl 4 ay önce
-3+1-1
arkdaşlar bu adam da bi sır var ve bu hiçbir zamn çözülmüycek kimse arefi karalamak istemesin bu paylaşılan herşey arefi karalamak için başka bi amaçları yok anlıycağınız :) :) :)
GnÇLK
GnÇLK | 3 yıl 3 ay önce
-1+1-1
ya yürü git niye karalasınlar adam kazıkladı mılleti profosyonel bı plan yapmıs ama yemedıler
gerçektürkanlürşad
gerçektürkanlürşad | 3 yıl 4 ay önce
-7+1-1
arkadaşlarmrb
gerçektürkanlürşad
gerçektürkanlürşad | 3 yıl 4 ay önce
-5+1-1
ben türkan kürşad
GnÇLK
GnÇLK | 3 yıl 3 ay önce
-1+1-1
merhaba:))
satenay
satenay | 3 yıl 4 ay önce
-4+1-1
sefa daha sempatik
satenay
satenay | 3 yıl 5 ay önce
-3+1-1
o salak da sanki kendi yapabilecekmiş gibi anlatıyor.kendi küçük duruma düştü. kimse çıkıp da aref gibi zekice numaralar yapamaz.tamam, biz de biliyoruz hilesi var. aref de zaten olağanüstü şeyler yaptığını iddia etmiyor. bunu anlatan salak küçük duruma düştü.
satenay
satenay | 3 yıl 5 ay önce
0+1-1
Sırf İranlı diye Aref 1. olamadıysa ,Aref in hakkı yendi.
şişkolotti
şişkolotti | 3 yıl 5 ay önce
1+1-1
o kadının kader kelimesini söylüceğini nerden biliyo peki aref ayrıca o gazete parçasını bu videoyu hazırlayan arkadaş görmüşmüde bu kadar konuşuyor. bu kadar ayrıntılı incelediyseniz eğer çıkıp sizde yapında görelim. ayrıca arkadaki adam duyduğu şeyleri yazıyorsa 10 dk rötarlıdan arefin haberi nasıl olucak. çamur atmadn önce iyice düşün
satenay
satenay | 3 yıl 4 ay önce
-2+1-1
adamın büyü yapacak nlşatıyor hileyi.aref de zaten hileyle yaptığını kabul ediyor.
KyLee
KyLee | 3 yıl 5 ay önce
1+1-1
ben öğrenmek istiyorum nasıl yaptığını ? hiç merak etmiyor musunuz nasıl yapıyor diye ? merak etmek suç mudur ?
prostreet12341
prostreet12341 | 3 yıl 5 ay önce
2+1-1
"Ya arkadaş adam çok sempatik bi hava hava yakaladi belkide bu durumda da türkiyede meşhur olmuş biri tarafından yine tanıtım yapacaz. Yok şöyleymiş yok böyleymiş. Çıkında sizde yapın. Daha önceden nerdeydiniz. Ya arkadaş anlamıyorum zaten. Türk milleti kadar kıskanç bi ırk yok valla... Bizde biliyoruz bu adamın ne olduğunu mutlaka bi açığı var bu işin. Ama eğlendiriyormu eğlendiriyor yani... Siz ona bakın..."memco01 arkadaşım.Senin yazına okadar katılıyorum ki...Bu kadar kıskanç bir millet yoktur.
kahkahaaaaa
kahkahaaaaa | 3 yıl 6 ay önce
1+1-1
benanlamştm gözünü kapattrmasnda bi halt oldugunu
kukuletalikiz
kukuletalikiz | 3 yıl 6 ay önce
-3+1-1
peki daha showu başlamadan acun'a teslim ettiği zarftan çıkan cd'nin kapağındaki 'KADER' yazısını nasıl açıklayabilirsiniz?
ali_kara
ali_kara | 3 yıl 6 ay önce
7+1-1
kız hiçmi kafan çalışmıyor kader zaten yarışmaya başlamadan belirlenmiş.
bartu_95_
bartu_95_ | 3 yıl 4 ay önce
-1+1-1
o poşetin iki bölmesi var bir tarafa kızın kopardığı gazete kağıtlarını poşetin birinci bölmesine koyup karıştırıyor ama diğer bölmeden seçmesini istiyor oradaki gazete kağıtları birbirleri ile aynı oradaki kelimelerin hepsi yarım yamalak sadece kader kelimesi gözüküyo onu cdye filan hazırlıyorlar olay bu
oolmaz
oolmaz | 3 yıl 6 ay önce
-3+1-1
valla onu yolada börsem eğilrim selamun elaykum derimm valla ben korkuyom :)
123456Sonraki