Cem Karaca - Resimdeki Gözyaşları (Ağır Roman)

 
24,321 kez izlendi
20 yorum aldı
2 kez favorilere eklendi
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
caglar9451
caglar9451 | 3 yıl 10 ay önce
4+1-1
sinem salağı sen malsında ondan
caglar9451
caglar9451 | 3 yıl 10 ay önce
5+1-1
Vay be hey gidi cem baba be.Şarkıların senin kadar süper valla.
sinemdddfg
sinemdddfg | 4 yıl 2 ay önce
-7+1-1
malak salak cem karaca
sinemdddfg
sinemdddfg | 4 yıl 2 ay önce
-6+1-1
cok guzel yazmısım
sinemdddfg
sinemdddfg | 4 yıl 2 ay önce
-5+1-1
sak yaptım ben cem karacaya balıyorum saka yapmıstım
sinemdddfg
sinemdddfg | 4 yıl 2 ay önce
-7+1-1
ilkı once herkese slm der yorum yaparım yorumum cok sevmedıgım bır sarkıdır zaten cem karacayı da sevmıyom ama abım cok sevıyo nıye sevıyo anlıyom cunku salak oldugu ıcın dır sız cok sevıyosunuz ben sevmıyom aramızda bu farkı var sız salak ben akılı sızı salak yapıyo cem karaca ınan mqayın
berensaat
berensaat | 5 yıl 6 ay önce
5+1-1
mükkemel mükkemel...!
esraaa
esraaa | 6 yıl önce
9+1-1
TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL....
yeniçerili
yeniçerili | 6 yıl 9 ay önce
8+1-1
idare edermi...bunu yazan arkadaş müzikten kesinlikle anlamıyor...
mertto
mertto | 6 yıl 9 ay önce
-5+1-1
idare ederrrrrrr
adamların_beyi
adamların_beyi | 6 yıl 10 ay önce
9+1-1
1 numarasın cem baba
lesonquitue_35
lesonquitue_35 | 6 yıl 11 ay önce
9+1-1
Çok güzel bi filmdi şarkısı da bi o kadar güzel.
12Sonraki