Dövme kaş yaptıracam!

 
4299 kez izlendi
20 yorum aldı
1 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
5
kişi beğendi
Beğendim
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
123erde
123erde | 3 yıl 5 ay önce
1+1-1
arıza amcaaaaaaaaa
dengesiz_cecen
dengesiz_cecen | 5 yıl önce
0+1-1
mıchael da adam değildi zaten onuda hiç sevmezdim;:)
michael_idil
michael_idil | 5 yıl önce
1+1-1
o da senin sevgine ihtiyaç duymuyo zaten..milyarlarca seveni var merak etme
biglama
biglama | 5 yıl 1 ay önce
-1+1-1
inşaat,şeker,amca bunlar geçtimi hayatından. çocukluğuna dönelim şimdi.korkma
papazerıc
papazerıc | 4 yıl 9 ay önce
-1+1-1
xDD
kaann81
kaann81 | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
ulan milleti eleştrip halkın sorunlarına dikkat çeken tip buysa sonumuz çok kötü. sen önce kendi sorunları hallet...
KiziLaY06
KiziLaY06 | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
ne dim hakkaten ariza....
okişşş
okişşş | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
kaş konusunda sölediklerim çook dogru valla bakışları gösteren kaşlardır :D
okişşş
okişşş | 5 yıl önce
3+1-1
bir tane ne oldu kiiii :D
lora89_
lora89_ | 3 yıl 4 ay önce
-1+1-1
okşannn diye bi üyelik de var o senin üyeliğin değil mi ?
corcin
corcin | 5 yıl 1 ay önce
-2+1-1
siz harbiden anormalsiniz beyfendi
michael_idil
michael_idil | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
evetttt haftalarca ağladımmm :( bebekliğimden beri anlatılamıycak kadar büyük hayranıyım :(
arizaadam
arizaadam | 5 yıl 1 ay önce
-1+1-1
Michael deyince benim için herşey durur, biter; sadece o kalır. Onu izleyince hastaysam ateşim bile düşer gibi olur benim. Öldüğü haberini aldığımda 2 gün gülemedim.
kobra1979
kobra1979 | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
sana oda yakışır abii gerçi gerek yok oylede karizmasın :)
arizaadam
arizaadam | 5 yıl 1 ay önce
0+1-1
ahahaha vallahi takıntım var kardeşiiiiiim, yaparımmm!
kys_kaan_kys
kys_kaan_kys | 5 yıl 1 ay önce
-1+1-1
ya usta bırak bu işleri yaw
12Sonraki