Facebook'ta profilinize kim bakıyor?

 
7556 kez izlendi
19 yorum aldı
3 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
4
kişi beğendi
Beğendim
matalat

matalat

14 Mart 2009 tarihinde eklendi

Facebook'ta profilinize kim bakıyor?

Etiketler:  yalan, facebook, grup, bakmak, profil
1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
deftones
deftones | 5 yıl 10 ay önce
-1+1-1
facebokk amele kaynıyo oraya uye olunurmulanxD
BİRSENNN
BİRSENNN | 5 yıl 6 ay önce
1+1-1
hayır ben üyeyim hiçte amele kaynamıyo.
ceza_berkay
ceza_berkay | 5 yıl 2 ay önce
0+1-1
üye olmazsa öle kalırsın
blackrose7
blackrose7 | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
feNeRbahçe bu sene kaçıncı olur sizce..?
weedle
weedle | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
kaç lira istiyon lan?
UnknownArtist
UnknownArtist | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
at bi 50lik
UnknownArtist
UnknownArtist | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
kişisel bilgi böyle bulunamaz para eden bişeyse benimkini elden satayım.. geçin bu işleri
buffonarif
buffonarif | 5 yıl 10 ay önce
-1+1-1
aynen redewils bu aravinmdir ne boktur bay herşeyi bilen tarak kafası zaten mal olmasa her videoya atlamaz yorum için mal oglu mal şempanzesi...!
UnknownArtist
UnknownArtist | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
arsavin bana açık ol maaş alıyosun dimi siteden
bigado
bigado | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
manyaksınız olm yaa
cagdas
cagdas | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
müzik hoş bilgi boş bırakta facebook sahipleri düşünsün bizene..
nedoo
nedoo | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
Bu videoyu hazırlayan arkadaşım bu işle ilgili hiç bişi bilmiyorsun. 150 GB alan dediğin şey Facebook serverları için hiç birşey. Sadece günlük log kaydı TB lar ile ifade ediliyor, sadece eklenen fotolar onlarca TB... Facabook bu kaydı tutuyor olabilir yada olamaz o başka birşey..
redewils
redewils | 5 yıl 10 ay önce
1+1-1
hayır adam haklı ve facebook bilgilari kaydetmiyor kaydedecek yeri yok zaten face yakında paralı oluyor yer yetmediği için serverlar büyültülecek bu yüzden
nedoo
nedoo | 5 yıl 10 ay önce
0+1-1
180 milyon kullanıcının yüzlerce fotosunu mesajlarını anlık aktivitelerinı kaydedecek yeri var, kullanıcı başına 100 baytlık datayı kaydedecek yeri yok yani... Geçiniz.