İşte korkunç ölüm anı!..

 
94,537 kez izlendi
7 yorum aldı
2 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
10
kişi beğendi
Beğendim
rekoshe

rekoshe

07 Mart 2008 tarihinde eklendi

İşte korkunç ölüm anı!..

1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
maviss_göz
maviss_göz | 3 yıl 8 ay önce
0+1-1
işte böyle allahsızlar yüzünden bu durumlara gelioruz hem ehliyeti yok hemde hızlı gelme sonucu direksiyon hakimiyetini kayıp edip daha gencecik bir can alıor tek kelime serefsiz..
yasinneo
yasinneo | 4 yıl 6 ay önce
-1+1-1
Ulan bu ne kendine güvendir arkadaş arabayı altına alan küheylan kesiliyo? B altındaki arabaya bak bi yaptığın manevraya bak. Yazık. O anda kimse kurtulamaz Allahla kul arasında sadece... Kimsenin başına gelmesin dostlarımmm
ezoş
ezoş | 4 yıl 8 ay önce
-2+1-1
yazık ya allah belasını versin resmen öldürmüş!
kozsalin
kozsalin | 4 yıl 11 ay önce
-2+1-1
kaza gelıyorum denmez bence azraıl gelıyorum yanı olum gelıyorum demez
rap_pop_rap_mp3
rap_pop_rap_mp3 | 4 yıl 11 ay önce
-1+1-1
Adam zaten kurtulama hem araba çarpıyor hem de 15m aşağı düşüyor:(ama keşke kurtulse daha 23 ünde hayatını kaybediyor ve demekki kaldırımda yürüsek bile kazayı engelliyemiyoruz.(Kaza geliyorum demez!)
flozit
flozit | 4 yıl 11 ay önce
0+1-1
cok dogru soyluyosun kardes 20 yıl 50 yıl versınlerkı bırdaha yapmasınlar kaza deyıl bu resmen cınayet
TARKAN1905
TARKAN1905 | 5 yıl 5 ay önce
4+1-1
bu serefsızler yuzunden bızlerın kardeslerı annaeler babaları oluyor...bu tarz olumlere cınayet denır.ce bu cınayetlere 3-5 yıl vererek durduramazlar...vercekseın 20 yıl 50 yıl bak bakalım bı daha oluyormu???