Mustafa Ceceli - Yağmur Ağlıyor [Enbe Orkestrası]

 
103,635 kez izlendi
37 yorum aldı
9 kez favorilere eklendi
Bu videoyu
103
kişi beğendi
Beğendim
byESB

byESB

15 Şubat 2011 tarihinde eklendi

Mustafa Ceceli'nin romantik şarkısı Enbe orkestrası eşliğinde...Yağmur Ağlıyor

1000 karakter yazabilirsiniz. 1000 karakter hakkınız kaldı.
Gönder
Bu videoya yapılan yorumlar
Filtreleyin:
aşkınlaölürüm
aşkınlaölürüm | 3 yıl 2 ay önce
2+1-1
hll mustfa abi çok başalısın aynen böyle devam et inşh.
CUJOY
CUJOY | 3 yıl 5 ay önce
7+1-1
SUPER OLMUŞ TEK KELİMEYLE HARİKA
bekes63
bekes63 | 3 yıl 5 ay önce
4+1-1
MaNyq_BiRŞéY YaNİ SüFéR
fbsfb
fbsfb | 3 yıl 6 ay önce
11+1-1
çok güzel olmuş...
azarkiss
azarkiss | 3 yıl 6 ay önce
13+1-1
hariikaaa olmuşşş
lilhe
lilhe | 3 yıl 6 ay önce
11+1-1
müthiş bu yaa
tugceokan_179
tugceokan_179 | 3 yıl 6 ay önce
14+1-1
bn hayatımda böle güzel bir ses duymadım ya süperrrrrrrr <3
aşkınlaölürüm
aşkınlaölürüm | 3 yıl 7 ay önce
19+1-1
süperrrrrrrrrrr
lilhe
lilhe | 3 yıl 7 ay önce
12+1-1
çokkkkkkk gzlllllllll olmuşşşşşşşşşşş
guzelllll
guzelllll | 3 yıl 7 ay önce
8+1-1
nese karabocekten bile guzel soyluyo yani soylemel ne kadar zor olsa bile
tahtsahibi
tahtsahibi | 3 yıl 1 ay önce
0+1-1
bencede
123Sonraki